Twinings Rumianek z miodem i wanilią


Skład: (rumianek 89%, aromaty 10%, miód w kawałkach (0.5%), kawałki wanilii (0.5%).

Udało mi się tę herbatę kupić w Tesco, jest importowana. Nie czuć w niej w ogóle rumianku. Smak jest bardzo zaskakujący. Jest supersłodka - pierwszy raz dostałam ją jeszcze posłodzoną miodem i ledwo dopiłam, bo mnie aż skręcało. Nawet bez słodzenia ciężko ją dopić. Nie jest to smak naturalnej wanilii - bardziej miodu. Jeśli ktoś nie lubi rumianku, lubi takie klimaty, a chciałby pić rumianek, to jest to bardzo dobre rozwiązanie. Dla mnie ona jest w tej chwili z tej samej kategorii co King's Crown Mango-Lassi-Chai, choć lepszej jakości. Jest jednak całkowicie płaska w smaku.
Test: ze szczyptą cynamonu do przełamania słodyczy. Trochę ten cynamon i tak ginie, ale jest trochę lepsza.

Brak komentarzy:

Instagram